Translate

duminică, 24 februarie 2013

modificare pista KiCad

Dupa ce am stat racit cateva zile,astazi mi sau infundat urechile,nasul e infundat de nu mai stiu cat timp,dar tot am avut placerea sa creez cu kicad un montajel ,un bug fm,si iar m-am lovit de o problema...dupa ce am luat meniul in sus si in jos pe bucatele si nenumarate cautari pe gogu ...am gasit ,in sfarsit,unde se ascundea meniul ala ,ptr ca pistele au iesit foarte subtiri :
modificare larghezza piste,diametro via,foro via,etc...

Maine am sa incerc sa mai fac ceva in kicad,sau eventual sa duc la bun sfarsit acest microemitator,Ptr ca au iesit foarte subtiri pistele...

Piesele au fost aranjate manual si c5 nu l-am vazut....
Si iata cum a iesit cablajul...nu se vede foarte bine...zilele astea poate fac un cablaj mai bun si niste fotografii...
Am imprimat pe o bucatica de folie de aluminiu alimentar lipit pe o foaie normala A4,
dupa care cu fierul de calcat l-am transferat pe cablaj si l-am corodat...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu